pettergutt Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg lette litt etter bilstereoprodukter fra denon, men fant veldig lite. Har de sluttet å lage bilstereo. Eller er det bare at de ikke har importør til norge lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg lette litt etter bilstereoprodukter fra denon, men fant veldig lite. Har de sluttet å lage bilstereo. Eller er det bare at de ikke har importør til norge lenger? Denon lager fortsatt et lite utvalg bilstereo. Etter at Hifiklubben sluttet å importere bilstereo, har ingen tatt over. Deneon valgte også en periode å kun selge produktene i Japan. Vet derimot at det finnes en importør av Denon i Danmark. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Jeg fant noe på denons japanske side nå. De lager visst bare tre-fire spillere og en forsterker, pluss noe annet rask. Litt rart egentlig.......så mange produkter de hadde på begynnelsen av nittitallet. Hvorfor sluttet hifiklubben med bilstereo egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Hvorfor sluttet hifiklubben med bilstereo egentlig? Det aner jeg ikke, men det skjedde i samme snuopersjon hvor hifiklubben gikk fra å være en spennende aktør på high-end -og hifimarkedet til å bli en helt ordinær og kjedelig brunvarekjede med fokus på "surrerundtlyd". mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Det aner jeg ikke, men det skjedde i samme snuopersjon hvor hifiklubben gikk fra å være en spennende aktør på high-end -og hifimarkedet til å bli en helt ordinær og kjedelig brunvarekjede med fokus på "surrerundtlyd". mvh Glenn De ville tjene penger altså? ;) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 De ville tjene penger altså? ;) He he, ja det er og en måte å si det på;) Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg