Nax Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Kjedet meg littegran, så lagde jeg dette bilde i photoshop for morrohets skyld :P Ikke noe pro akkurat, kuttet fort ut bilen, vognen og hjulet med lasso tool, og justerte litt på størrelser på layerne. Takker også for å fått brukt den fine bilen til Azzido her på forumet (http://www.azzido.no) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 hahahaha :D:D:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ikke no sjeldent syn det der da :rolleyes: :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Azzido (Ståle) sin bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Takker også for å fått brukt den fine bilen til Azzido her på forumet (http://www.azzido.no) Tror det er azzido sin ja :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 HAHAHA; øya er det første man blir blind på. Men vettu, jeg tror og det nå. Er nesten sikker faktisk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha ahahahhaha Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg