Gå til innhold

Bytte av forgasser EE90-motor

Ranger emnet


JohanV

Anbefalte innlegg

En liten detalj jeg lurer på... fikk du hele forgasseren med manifoil og alt av vakumklokker og vakumledninger på, eller kun forgasseren? Hva feiler den gamle?

 

Det er bare det at sånne vakumklokker og enveisventiler og greier koster endel fra Toyota om det ikke skulle være samme forgasserdesignet fra 87 -> 90

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manifoilen mangler. Eller ser det ut til at alle klokker er intakt. Slangene var klippet over.

 

Den gamle forgasseren var begynt å gi for mye bensin, og det viste seg at en justeringsskrue (i messing) sto i stein. Det var dermed umulig å justere og jeg regnet med store utgifter til overhaling på verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår