JohanV Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg har kjøpt en brukt forgasser til Corolla XL EE90 (90-modell). Denne skal jeg kople på en EE90 (87/88-modell). Noen som vet om det er mulig, eller som kan skaffe meg oversikt over vakuum-koblingene på 90-modellen (bilder eller tegninger)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Gå på den lokale bilrek'en og kjøp deg en manual til bilen. evt sjekk hva som er tilgjengelig feks på amazon.com el.lign. Har du sammenlignet dem rent visuelt for likheter/ulikheter? Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohanV Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Takk, da er manualen bestilt. Så får jeg bare håpe den er forståelig!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 En liten detalj jeg lurer på... fikk du hele forgasseren med manifoil og alt av vakumklokker og vakumledninger på, eller kun forgasseren? Hva feiler den gamle? Det er bare det at sånne vakumklokker og enveisventiler og greier koster endel fra Toyota om det ikke skulle være samme forgasserdesignet fra 87 -> 90 Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohanV Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Manifoilen mangler. Eller ser det ut til at alle klokker er intakt. Slangene var klippet over. Den gamle forgasseren var begynt å gi for mye bensin, og det viste seg at en justeringsskrue (i messing) sto i stein. Det var dermed umulig å justere og jeg regnet med store utgifter til overhaling på verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg