Goliath Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 Jeg har i dag fått tak i og demontert en Audi 80 takluke, slik at jeg jeg kan få den lakkert. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her på forumet som har erfaringer/tips å komme med når jeg skal montere denne igjen. Gruer meg litt til den jobben! Polizei, lever du enda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Originally posted by Goliath Jeg har i dag fått tak i og demontert en Audi 80 takluke, slik at jeg jeg kan få den lakkert. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her på forumet som har erfaringer/tips å komme med når jeg skal montere denne igjen. Gruer meg litt til den jobben! Polizei, lever du enda?? Sekk ut: http://www.golfgtinet.com/techtips/nmtechtipsframe.htm ser ut som en grei jobb ..:) Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mars 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2003 hvis dere leste litt mer på sia om kosnadebe. så finner man ut at bil stuff er mye mye billigere i england.. i norge må man regne med å selge skjorta for å få rå til noe som helst..-Norge Suck Cock:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Det er sykt å tenke på hva deler og biler koster i andre land ja.angry J#3#4576/&&%vla politikkere:ass hehehe. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2003 Den guiden er ikke der lengere. Noen som vet om en? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 tror jeg har den utprintet en plass skal sjekke. Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2003 Meg og RoXstedy har prøvd oss litt på montering av dette i han sin 1'er. Det var ikke bare lett. Hadde vi demontert sakene så hadde ting blitt litt enklere. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 fullt mulig det hadde blitt endel enklere da ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by pololars Meg og RoXstedy har prøvd oss litt på montering av dette i han sin 1'er. Det var ikke bare lett. Hadde vi demontert sakene så hadde ting blitt litt enklere. Så luka er ikke i bilen? Skal han selge den da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Jonte Så luka er ikke i bilen? Skal han selge den da? Den skal i bilen. Ikke til salgs. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 den der er fiiiiiiiiiiiiiiin! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostdriver Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Har du noen flere bilder av den golfen el?? Den var feeet!! Siter VW GOLF 1.8 GTI MK1 82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Originally posted by pololars Den skal i bilen. Ikke til salgs. Naise felger:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Goliath Jeg har i dag fått tak i og demontert en Audi 80 takluke, slik at jeg jeg kan få den lakkert. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen her på forumet som har erfaringer/tips å komme med når jeg skal montere denne igjen. Gruer meg litt til den jobben! Polizei, lever du enda?? Jag lever :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by Odde Det er sykt å tenke på hva deler og biler koster i andre land ja.angry J#3#4576/&&%vla politikkere:ass hehehe. Ikke bynn å snakk politikk her nå! På grunn av LO`s plass i norge er vi i norge langt over lønningstandarene i HELE VERDEN! det er ingen plass i hele verden de tjener så godt som i norge! det kommer jo folk fra scandinavia og jobber i norge for å tjene masse penger! det er en av grunnene til at norge for 3 gang på rad er verdens beste land å bo i! skjønner hva du mener og ønsker jo egentlig det samme men d MÅ gå på bekostning av andre ting! Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg