Gå til innhold

Pimping av '71 144

Ranger emnet


Poropellue

Anbefalte innlegg

Bare en ting angående det diodeprosjektet: Vil det være lov? Det er nok det eneste som kan stoppe meg nå.. Hehe!

Har ikke store planer for interiøret egentli. Kanskje få satt inn noen litt mer sportslige stoler, men ikke årntlige bøtteseter. Veit om noen som selger billig eller? (kjenner det begynner å skrape i lommeboka nå ja) Måtte jo kjøpe stabstag. Kosta 575 nytt... :(

Det står cd-spiller i den med 2 xplod høytalere i hattehylla. Det må nok holde ut året gitt. Har rett og slett ikke råd.

 

Info om motor og girkassebytte kommer. Må bare få tid til å snakke litt årntli med han selgeren først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe! Godt poeng... ;) Siden jeg kommer jo uansett til å bare bruke det om natta så hvis jeg blir stoppa så kan jeg bare skru de av og si at "Nei, hr. Politikonstabel. Du har nok bare sett litt gjennskinn fra en gatelykt. Har jo metallic lakk skjønner du..." Det funker sikkert en stund! :D

 

Lurer på hvem som selger så mange LEDs

 

Bare en ting forresten: Hva er egentli markeringslys? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men hva som er standard i usa er jo ikke alltid lov her da vettu.

Men jeg tenkte på den grusome van'en i autofil for lenge sida, som hadde en helt vill paintjob. Den hadde jo dioder rundt overalt. Asså, kan han så kan søren meg jeg også.

 

Forresten: Sorry for at det er mye prat og lite som skjer her for tida. Det slutter aldri å regne og da får jeg jo ikke pussa bilen og da blir det jo heller ikke noe lakk.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , jeg vet det ikke er lovlig i norge , jeg hadde en starcraft van for en stund siden den var det orginalt markeringslys på siden på men de var kobla bort pga lovverket her..

 

den vanen du snakker om er sikkert den samme som jeg så på ei utstilling i haugesund i fjord , de har lagt ned litt arbeid på den ja hehe.

 

Bare bra med litt prat og ting må jo planlegges før de settes ut i live :)

 

jeg er på jobb i nordsjøen for tiden, så det blir ikke gjort noe på bilen min heller før jeg kommer hjem om 4 uker :(

 

Forresten , de derre panserlåsene dine er de i bruk eller er det bare "pynt" ?

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om panserlåsene mine er i bruk?!? Frekk eller? :P

Selvfølgelig er de i bruk... ;) Skal bytte de ut snart da, i noen litt tøffere noen. Også skal jeg sette på bak også, bordi bagasjeromslåsen er borte. Kan bli litt morro egentli.

Men jeg lurer på den van'en asså. Åssen har han fått regga den mon tro? Kan jo sende mail eller brev til autofilredaksjonen og spørre om de kan koble meg med han fyren da.

Har forresten finni ut at jeg skal ha hodeskalle girkule, hodeskalle dørlåser og hodeskalle ventilhetter. Sliter litt med å finne det siste der, men det er sikkert mulig å få tak i.. Skal også montere sentrallås tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av jobb-kollegaene til mutter'n har en 144tic med "egenprodusert" B18Turbomotor med intercooler og doble dellorto turbogassere. Den er 100% strøken. Recaro-stoler og greier. Skal se om jeg kan legge ut noen bilder, er ikke hjemme nå...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Original borring 1,8liter turbo. Den gir vel ca. 140-150 hester et sted sånn ca. Stor intercooler, kjører på 0,4->0,5bars trykk. Bilen er forøvrig til salgs hvis den ikke har blitt solgt. Har ikke snakket med eieren på en stund jeg...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår