Snowx Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Ingen her i område med en rx7 FC Turbo2 i akershus/oslo område? Skulle gjerne tatt en titt og målt litt på Trailing coil settet. Ta å si ifra om du vet om noen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 kjapt Q: er det CAS på t2'ene i europa eller rotor og cap som na'ene (i allefall 87) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Europeiske T2 har CAS ja. Hva skal du ha målt? Har noen coiler liggende, men dårlig med tenningsmoduler til de... Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg har ivertfall CAS på min 88 T2.. Det jeg egentlig skal er å finne ut om det er T coilen/tenningsmodulen som har streika eller om det er koblingsfeil/brudd/feil på ECU. Du har ikke en jeg kunne lånt?(så evnt kjøpt ?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Som sagt, har ett sett med coiler men ingen tenningsmoduler! Ville ikke blitt forundret om Borgar har da.. Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Borgar hadde vist noen ja ;) får feilsøke litt og finner jeg ikke no bytter jeg.. Virker litt rart, Turtellern funker heller ikke og den er kobla til den døde coilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Trenger ikke lengre, noe dårlig lodding av en viss person (host hark... :P) Nå gikk bilen jaggu bra og! Endelig fått igang det meste.. Piper i bilen, er nok en form for alarm. Men FYYYYYYYY for en lyd :D :D :D hhåååhå det var no annet enn clio 1.2L :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg