auto82 Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Heisann! Går det an å skrue av reimhjulet på dynamoer? Og evt. sette på et nytt? Mitt reimhjul er nemlig skjevt og ujevnt. Er det vanskelig å skrue dette av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 alt går.. prøv så ser du. eneste måten du kan finne ut på. er det skjeivt så er det skjeivt.. har demontert det hjulet på min dynamo mange ganger. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Om reimhjulet er det samme som lager på dynamoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Om reimhjulet er det samme som lager på dynamoen? ?? Hva du mener her? Om reimhjulet fungerer som et lager? I såfall nei....Er skrudd på en fast aksling som er opplagret i 1(2?) lager inne i dynamoen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 OK. Hvordan merker jeg om lageret er gåent på dynamoen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 OK. Hvordan merker jeg om lageret er gåent på dynamoen da? aksial/radial slakke eller en stygg lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg