Golf-Master Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hei. Da er prosjektet med golfen min godt i gang. Kjøpte meg en grønn MKII GTi 16V en liten stund før jul, denne har rulla 276000km. Går som en klokke. Bilen er nå klargjort for lakkering, og alt av ruter er ute, bortsett fra de i dørene, disse plukker jeg ut siden. Laster snart om en videosnutt med bilen, når den er ferdig redigert. Stay tuned! MVH Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 bilder ... bilder... Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Kommer bilder så fort russetida er over. Da kameraet mitt, eeeh, kremt, har fått seg en real trykk doh :) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg