|mx5t|Rune| Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Har prøvd å modfisere denne maximaen.. er nybegynner så finishen er ikke så veldig bra.. bildet var i tillegg ganske lite så det ble litt knotete.. men det blir nok bedre finish på neste prosjekt.. :) fikk ikke til å laste ned bildet men det ligger på denne linken... :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 tar gjærne imot kommentarer og tips om forbedringer.. ;):) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 la ut bildet ditt her jeg hehe. ble ikke så ille denne. er ikke 100% ekte ut nei men syntes den ble bra jeg... Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 synes heller ikke det er ille, men ser ut som om du har brukt et LITE bilde, jo større du bruker bedre blir det, lettere å zoome inn og ut, være nøyaktig osv.. den jeg holder på med nå har 2400x3000pixler, poster vell snart... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 neste bilde blir nok endel større ja.. ;):) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Ikke dårlig :) Stå på! Dette er en god start :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg