vwsportz Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 oky.....skal se om jeg får ringt møller i neste uke...det eneste jeg kan tenke meg fram til er at de alikevel vil klage på at det er en 1,8.....passer bremsene fra toer 8 ventilers gti ener da? hvis jeg ikke bare går for å `snu` innsugget Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 oky.....skal se om jeg får ringt møller i neste uke...det eneste jeg kan tenke meg fram til er at de alikevel vil klage på at det er en 1,8.....passer bremsene fra toer 8 ventilers gti ener da? hvis jeg ikke bare går for å `snu` innsugget Hvorfor skal de klage på at det er en 1.8? Bremsene fra 2-ern passer vel rett over, men dersom du har 1,5 fra før av så har du mest sannsynlig VW II-calipere og trenger bare å bytte til ventilerte skiver og tilhørende klosser og vips så har du samme bremser foran som GTi. Akkurat gjort dette på Jettaen min. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 nei så på ett annet prosjekt der lignende ikke ble godkjent....men får se når jeg sender inn søknaden da Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 nei så på ett annet prosjekt der lignende ikke ble godkjent....men får se når jeg sender inn søknaden da Golf 1 GTi er jo levert med 1.8 den også så det skal vel ikke være noe problem. Dersom noen ikke har fått godkjent så må det være fordi de ikke har fulgt papirene fra Møller eller bilen har vært i dårlig stand. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 ok......men da er det vell ikke noe prob:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg