Blugh Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Noen som har en grei oversikt over hva som ble endret på 88+ modellene? Kanskje illustrert med bilder også? Tusen takk til alle som bidrar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hovedforskjellene er vel Linselyktene til nærlys, andre støtfangere, litt annen utseende på baklykter og så tror jeg det er litt forskjell på dørene uten at jeg er helt sikker på den siste der. Har sikkert ikke fått med meg alt så hvis det er noen som har noe mer å fylle ut så kom med det :) Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Takk takk, noen som kan fylle ut med bilder av endringene kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg