Gå til innhold

Bærbar til GPS i bil. Tips anyone?

Ranger emnet

Einherje

Anbefalte innlegg

halloen.

jeg er ikke sikker på hvor jeg skal poste denne tråden...

jeg har en bærbar P3 1GHz liggende i skapet, og har tenkte litt på å bruke den i bilen til GPS og mp3.

har en 7" Lilliput LCD til ca. 2000 kr fra komplett.no og en USB GPS.

GPSen er til og med vanntett. kjekt i tilfelle lekasje... haha

jeg må prøve å finne en trackman mus som ikke er king size. USB trackman. eneste jeg fant foreløpig.

har noen erfaring med disse?

jeg trenger noen tips til hvor PCen kan ligge uten at det blir for vanskelig å skru den på. hanskerommet er jo for lite til maskinen. under et sete går jo an, men da er problemet å skru den på. hehe

kan jo skru den fast på dashbordet, men synes ikke det er en særlig god ide.

en mulighet er jo å ta av skjermen på laptopen og bare bruke 7 tommeren. jeg er ikke sikker på om det går.

her trenger jeg mange forslag og gode ideer.

Vennlig hilsen

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, du kanne ha gjemt pc'en der du får plass, og bare trekke deg en kabel fra on-knappen på pc'en, om du ikke bare vil klippe kabelen som går inne i kabinettet og sette på en ny kabel med kabelsko, dermed kan du montere en bryter hvor du vil ha den i bilen.

------------------------------------------------

x 1987 Golf MK2 GTI 16V

x 1992 BMW E36

------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på dette med GPS.. noen som har noen anbefalinger her?

Så på den komplett hadde (link over her et sted).. men utifra produktanmeldelsene virket det som at det er en del problemer med den...

så noen som har noen gode ideer?

-clio 1,4 R(øøøø)N

Franskmenn ER litt rar...

"Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen.

jeg er ikke sikker på hvor jeg skal poste denne tråden...

jeg har en bærbar P3 1GHz liggende i skapet, og har tenkte litt på å bruke den i bilen til GPS og mp3.

har en 7" Lilliput LCD til ca. 2000 kr fra komplett.no og en USB GPS.

GPSen er til og med vanntett. kjekt i tilfelle lekasje... haha

jeg må prøve å finne en trackman mus som ikke er king size. USB trackman. eneste jeg fant foreløpig.

har noen erfaring med disse?

jeg trenger noen tips til hvor PCen kan ligge uten at det blir for vanskelig å skru den på. hanskerommet er jo for lite til maskinen. under et sete går jo an, men da er problemet å skru den på. hehe

kan jo skru den fast på dashbordet, men synes ikke det er en særlig god ide.

en mulighet er jo å ta av skjermen på laptopen og bare bruke 7 tommeren. jeg er ikke sikker på om det går.

her trenger jeg mange forslag og gode ideer.

Vennlig hilsen

Stian

og om den skjermen leveres den med flere tilkoblings muligheter, så å kun bruke den som skjerm er ikke noe problem... bare gå inn på egenskaper- instillinger på skrivebordet så kan du stille det inn der. (trykk på "vis mer produktinformasjon" inne på komplett sine sider så ser du hvilke den har.)

-clio 1,4 R(øøøø)N

Franskmenn ER litt rar...

"Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider