Per-Henrik Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 har en gir kasse som her sotte i en bmw 320 85 model. 5 trinns kasse. hva heter dene kassen?? stpr det noen navn på den noe sted?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Getrag 240 skal vel sitte i den. Mener det skal stå Getrag 240 også masse tall på venstre side helt foran på kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 vet du hvor mange hk, og nm den tåler, sånn ca. ved normal kjøring. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Alt ryker til slutt, men jeg hadde ikke vert redd for og bruke den kassa på en små trimma 325i motor. Hvor mye den er beregna for veit jeg ikke men en 250 nm kansje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 små trimma 325i motor da snakker vi hvor mange ca. hk. er ikke så my inn i det volvo greien fant bare kassa i garagen jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg