B230ft Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 har et uthus som er innredet som bar, og der er det jo ganske gunstig å ha folk...! men her på fredag var det en som ikke rakk ned trappa og ut i gården, så han spydde ut halve lokale angry ble tørka så noenlunde der å da, å litt til i dag, men lukta sitter jo som faaan! det jeg lurer på, noen som har triks å få bort spy/spylukt!? har stått med full gjennomtrekk i hele dag,men hjalp ikke stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Eddikk hjelper.....bland litt eddikk i ei bøtte varmt vann, og vask over spyflekkene, og lukta blir borte. Lukter litt stram eddikk ei stund, men det blir borte med litt lufting.....eddikk funker forøvrig mot det meste som stinker... mvh Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Bruk salmiak! Det bruker vi på nattklubben hvor jeg jobber, og det er ganske så effektivt! Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Eller god gammaldags grønnsåpe? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 tror jeg også ville brukt salmiakk. tar ganske bra det, eller hva med å overdøve lukten med en masse wonderbaum :rolleyes: Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Og hvis han får komme på fest der enda en gang, gir du`n ei bøtte når han kommer :p Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 takker for gode råd:) har først gått over en gang med salmi, så grønnsåpe, og nå står det shotglass med edikk over hele baren! hhe satser på lukta forsvinner..men det jeg vet nå, er at nestemann som spyr, slipper ikke ut før han/hun har vaskt bort alt isammen, med TUNGA! en ting er at det ikke er så deili me sin egen spye, ,men når det kommer til andres, da går det for langt for meg, ihvertfall forlangt til at det ikke går innpå meg! FYSJ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg