PoloDude Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Min org antenne har blitt sjev av sammenstøtene den har med baklukespoileren....har noen andre hatt det problemet? Har noen testet å bytte denne i en kort liten sak....noen sier disse har ELENDIG mottakerforhold........ Åssen antenne har DU? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg har en kort alu antenne på min radion funker helt fint men jeg har antenne forsterker da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo-jenta Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Min org antenne har blitt sjev av sammenstøtene den har med baklukespoileren....har noen andre hatt det problemet?Har noen testet å bytte denne i en kort liten sak....noen sier disse har ELENDIG mottakerforhold........ Åssen antenne har DU? Hva med hai-antenne (uten lys så klart)? :) Siter http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72684&item=7978256149&rd=1&ssPageName=WDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har også en sånn kort alu-antenne.. får nesten ikke inn radioen i det heele tatt! Men har ikke antenneforsterker da.. Hører bare på cd'er uansett... :) Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Kjørt den 7cm alu saken på Poloen og nå på Golfen. Fungerer mye bedre enn den orginale synes jeg.. Eneste mellom 2sendere midt på landet at det skurrer litt i 10-20sec. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg prøvekjørte nemlig nye Astra GTC Turbo igår, og prøvde antenna fra den.....den ser ut som den org, men er betydlig kortere......så liker jeg ikke helt de korte i alu så er det litt kul detalj som bare "vw/Polo- vitere" ser at det ikke er den som skal stå der........ Tror jeg skal kjøpe den.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex3d Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Tenkte å prøve ut en av de minste haifinne antennene fra bmw på poloen min, noen som har prøvd dette før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har/hadde den "bitte-lille" som Mekonomen selger, radioen forsvant straks jeg bevegde meg litt utenfor byen angry. Noen som har prøvd den typen som Autospar selger, den fra INXX? Siden jeg hører endel på radio så kom den orginale på igjen.. Jeg har multifunksjonsantenne med ekstra forsterker.. Kvaliteten på spilleren suger esel-balle... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Da kommer det et teknisk spm...sitter det ant forsterkere org på 6N siden ant i utgangspunktet er så liten??? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg har/hadde den "bitte-lille" som Mekonomen selger, radioen forsvant straks jeg bevegde meg litt utenfor byen angry. Noen som har prøvd den typen som Autospar selger, den fra INXX? Siden jeg hører endel på radio så kom den orginale på igjen.. Jeg har multifunksjonsantenne med ekstra forsterker.. Kvaliteten på spilleren suger esel-balle... Pussig, mister min bare litt på Tverlandet.... Kjøpte min på cdcardic.. 60kr. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Da kommer det et teknisk spm...sitter det ant forsterkere org på 6N siden ant i utgangspunktet er så liten??? Nei sitter ikke antenne forsterker orginalt jeg kjøpte min på møller kosta ikke mange kronene og lett og montere legger ved et bilde forstrekern montres bak spillern mellom anntene ledning og antene kontakata på spillern og den strøm kablen montrer du på remoten på spillern din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Nei sitter ikke antenne forsterker orginalt jeg kjøpte min på møller kosta ikke mange kronene og lett og montere legger ved et bilde forstrekern montres bak spillern mellom anntene ledning og antene kontakata på spillern og den strøm kablen montrer du på remoten på spillern din Tar den på remoten? Så da kan du ikke bruke forsterker altså? Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Tar den på remoten? Så da kan du ikke bruke forsterker altså? går fint det jeg bruker forstreker også på samme utgang ikke verre det en å kjøre to forstrkere som mange gjør på remoten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Pussig, mister min bare litt på Tverlandet....Kjøpte min på cdcardic.. 60kr. Syns det er merkelig ja, straks jeg nærmer meg Hunstad forsvinner f,eks P4 og Radio 3 hvis jeg bruker den korte antenna.. Men, tror det er spilleren som er ræva dårlig på mottak.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Hum.. må revurdere litt da ;) Får ikke inn P4 no særlig godt på org. antenna heller.. Men, det skal i utgangspunktet ikke være dekning på Fauske, så det har jeg ikke tenkt over og testet i Bodø ;) Men, de andre fungerer like godt.. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg