Siggen Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 dette er en wip. kommentarer? sånn fixa feilen med dekket og mekka litt på lysa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Altfor fin i utgangspunktet.... Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Altfor fin i utgangspunktet.... Enig der altså... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Altfor fin i utgangspunktet.... enig, hehe:D btw; det er en BMW ///M3 CSL Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 va nu grett d som va gjort, så litt rar ut helt nede til venstre på bilde va litt for buatt ser d ut som ellers en pen modd.. Men orginaln e tøffere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 den er i pen i utgangspunktet ja.. selv om det er kebabtralle sombrero synes det ble pent d du har gjort med den jeg :) :) stå på Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Er en liten feil ved framhjulet ditt. Men eller meget pent jobba. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Er en liten feil ved framhjulet ditt. Men eller meget pent jobba. ojsann..:) den glemte jeg å fixe.. skal fixe det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg