Gå til innhold

golf 1 stoler og bakfanger ø.kj

Ranger emnet

henning_dt85

Anbefalte innlegg

Hei! Nå er det snart på tide å restaurere golfen. Jeg er da på utkikk etter ei førerstol, noen svimerker etter sigaretter i min. Er også på utkikk etter en kromfanger bak, min er fæl og bulkete.

Bilem min er mexicobeige, så stolen er da brun, og har streker som er brunere på nesten hele stolen ( utenom sidestøttene). har du en slik stol eller kan tipse om en høgger som har, bare send meg mail på golf_of_78@hotmail.com eller pm.

er også på jakt etter sidetrekk bak ( ovenfor hattehylla som går fra baksete og bakover, og nesten opp til taket), men dette kan jeg plukke fra en høgger.

Skulle noen også ha et høyure kromspeil så betaler jeg godt for å få det ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var nesten, men de er litt mørkere, men det er også den typen som har litt annerledes nakkestøtte.

her er et bilde av den, det var fra før det ble hull i den

PICT0121.jpg

Vet noen om en bakfanger,et slikt sete ( trenger ikke å ha nakkestøtta), eller et kromspeil, si fra :)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike seter stod det i en Jettaeinser på en høgger like ved Råde sist gang jeg var der. Men det er en stund siden så jeg er ikke sikker på om denne bilen er der fortsatt.

Huggnes ved Rygge du mener?

Var ikke noe Jettaeinser der forrige helg når jeg var der.

Men det står jo en del gamle Passat'er der så kanskje noen av de har samme interiør.

Bl.annet denne kule Passat'n

passat.jpg

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huggnes ved Rygge du mener?

Var ikke noe Jettaeinser der forrige helg når jeg var der.

Men det står jo en del gamle Passat'er der så kanskje noen av de har samme interiør.

Bl.annet denne kule Passat'n

passat.jpg

Rygge i østfold? da får jeg ta turen dit ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider