kzn Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 trenger nye høyttalere for å ha i vectraen... det er 17cm orginalt og skal bytte ut dem de er for å ha i hattehylla.. 6x9 er ikke aktuelt da jeg skal bruke orginale hull for dem. er ute etter høyttalere da... pris ca opp til 1500. hvordan er morel, dynabel osv i forhold til f.eks rockford? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 trenger nye høyttalere for å ha i vectraen... det er 17cm orginalt og skal bytte ut dem de er for å ha i hattehylla.. 6x9 er ikke aktuelt da jeg skal bruke orginale hull for dem. er ute etter høyttalere da... pris ca opp til 1500. hvordan er morel, dynabel osv i forhold til f.eks rockford? I den prisklassen blir det nok rimelig ett fett hva du velger, så lenge du slipper å betale overpris da... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hvis du er villig til å legge ut den summen et par Morel Integra koster, tror jeg faktisk at du vil ha høytalerene lengre enn bilen (mao, du vil neppe bli fristet til å bytte de ut) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Det blir kanskje litt feil å anbefale Morel Integra når mannen har ett busjett på 1500kr eller? Ikke no galt å si om Morel Integra, tvert imot:) I denne prisklassen så kan du jo se på Earthquake FS6.5-R til kr 995,- eller VTEK-62 som vil ligge på ca kr 15-1600,- pr.par når de kommer på lager i juni. Det finnes uendelig mange merker å velge mellom, du finner sikkert noe du liker og blir fornøyd, lykke til i jakten:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Det blir kanskje litt feil å anbefale Morel Integra når mannen har ett busjett på 1500kr eller? Ikke no galt å si om Morel Integra, tvert imot:) OOOPs Er ølbriller en akseptabel unnskyldning? Det værste er dette ølet er ikke engang godt, bare sterkt (7,2 vol%) :yak: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 OOOPs Er ølbriller en akseptabel unnskyldning? Det værste er dette ølet er ikke engang godt, bare sterkt (7,2 vol%) :yak: Godt? hvem bryr seg:) Sterkt? det gjør nytta beer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jau øl er godt bare det er Corona med lime i! Jeg skal ikke reklamere denne gangen heller men Morel har laaaang levetid! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg