Primera SI Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er bilsteindempere eit bra merke? har bestillt det til bilen min... Har og fått kiip tilbakemelding på limited felgene... prod dato er fortsatt usikkert... så nå får eg standard gtr neste veka... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er bilsteindempere eit bra merke? har bestillt det til bilen min... Har og fått kiip tilbakemelding på limited felgene... prod dato er fortsatt usikkert... så nå får eg standard gtr neste veka... Felger til "treffet" da? *hehe* Mener på Bilstein er et bra merke..! Men eg har ingen personlig erfaring..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 bilstein er bra ;) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Har bilstein foran jeg. fornøyd jeg iallfall. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Felger til "treffet" da? *hehe* Mener på Bilstein er et bra merke..! Men eg har ingen personlig erfaring..! Felger til "treffet" ja... blir knallbra det... bare synd eg ikkje har råd til sideskjørt og bakfanger... men det kjem! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 bilstein er bra ;) høres bra ut... etter det eg leser som du skriver i forumet har eg bestemt meg for at du sikkert er ein av de med god peiling, så da tviler eg ikkje på at eg har kjøpt gode dempere... Må dempere godkjennes også, sånn som fjærer/felger? foresten, testet du reset av den "superlock" funksjonen? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg