113deluxe Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 da høggern var totalt rensket for dynamoer til golf så lurte jeg på om det er noen i oslo området som har en liggende, er til en 1986 mod golf 1.6, Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Ikke akkurat Oslo, men jeg har vel et par stykker liggende her i Krokstadelva (litt utenfor Drammen). Tror jeg skal ha 1 Bosch og 2-3 andre typer. Skal ha en hundrings for de av den andre typen, og en 250,- for Bosch hvis jeg har det liggende. Si ifra hvis du vil ha. Jeg skal utover til Hurumlandet sånn utpå efdagen/kvelden, så da kan vi godt møtes i Røyken, f.eks. på Rortunet hvis du vet hvor det er. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg