Viking067 Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er vel ikke så mye hjelp i å slette han som bruker, han lager seg sikkert bare ett nytt nick og fortsetter. Det burde vel være mulig å tracke IP og hindre fyren det? Det er vel muligheter for det ja :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 støtter deg heilt fullt golf4... tåler ikke sånne folk jeg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 "If the WRX is an Impreza on steroids, I guess that would make the STi a WRX on crack". J.Clarkson. Den var bra!! thumpsup MÅ bare legge til at Henning er på 4.plass på Kypros!!! Petter er nr 2.. KONGE!!!! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 støtter deg heilt fullt golf4... tåler ikke sånne folk jeg heller. Infantile tulling!! Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 støtter deg heilt fullt golf4... tåler ikke sånne folk jeg heller. onfiredevi GÅ å legg deg... onfiredevi Hilsen golf4 sympatisør! Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 støtter deg heilt fullt golf4... tåler ikke sånne folk jeg heller. Er godt du gir din støtte, kan tenke meg Golf4 setter umåtlig stor pris på det.... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 han har da humor da :) Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Når han ikke skjønner bedre etter disse trådene så da er det ikke snakk om humor, har man ikke vett så er det heller ikke plass til humor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Til Nidaroo.. Jeg dreit meg skikkelig ut på forumet jeg også en gang.. (Noe med størrelse på sikringer og kabler hvis noen husker... ehm... :rolleyes: ) Følte ikke for å true noen for det,men.. Et tips: Legg deg flat for kritikken, lær av feilen, ikke hev deg over andre, lytt og ikke minst; unnskyld deg!! Da er jo KANSKJE håp om at du KANSKJE får hjelp igjen ved senere anledninger her på forumet igjen.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 støtter deg heilt fullt golf4... tåler ikke sånne folk jeg heller. Vart du skræmt no :) :) :) etter hva jeg fant ut. :) :) :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Jeg har sendt en rapport for en uke siden ang tullete posting..fikk aldri noe svar. Man får aldri noe svar når man sender inn rapporter. rapporten blir sendt til alle moderatorer og admin., og førstemann av dem som ser den behandler den. skulle vi svart på alle rapportene vi fikk inn måtte vi sitti her hele dagen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 sikker på at det ikke er en muldvarp ute og går her da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astra85 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 fjortissss krangel!!!!!!!!!!!!! herregud , blir slapp jeg Siter -95 Subaru Impreza WRX sti type RA -86 Porsche 951 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 støtter deg golf4, mange tulling innlegg av Nidaroo... og trussler er å dra det for langt.. mener jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Trist! Og jeg som prøvde å hjelpe han litt. Jeg kan vel bare si lykke til med Nidaroo nå, for det trenger han! Støtter Golf4. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg