Mayhem Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Heisann folkens..:) Har kjøpt meg bil nå, en Opel Astra F 1.6 16V, 1995 modell som er gått 58 000km ca. Er ikke så veldig teknisk med tanke på bil enda, da dette er min første og jeg kun har hatt den i en måned. Derfor har jeg et par spørsmål om diverse saker og ting som jeg håper noen har noen svar til..:) -Senkesett; hva er tilgjengelig til min bil, ca pris? -Felger? Dimensjon? Hva vil se bra ut på min bil? (Bilen er mørk burgunder.) -Bilen min har ikke turteller, men jeg vet det ble laget Astra'er med det originalt. Hvor vanskelig er det å bytte? EDIT:-Er det vanskelig å bytte til større bremseskiver foran? Det var vel det for denne gang, men kommer nok med mer etterhvert. På forhånd, takk for alle svar..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 OBS OBS OBS... Sjekk om reg reima er bytta.... Må byttes på hver 60000km ellers kan du fort bli 20-25000.- fattigere.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Skal på service neste uke for å bytte..:) Edit: Slenger inn noen bilder av bilen nå som jeg har gjort litt med den jeg..:) Bilen utenfra, legg merke til Blingtema kapslene..:) Bilde enni, har lakket litt detaljer: Gromme pedaler! :P Og basskassedingsen som jeg ble ferdig med i dag: Va tycks? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 ***bump*** Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg