tplassen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 [/img] Det jeg har markert med rødt..det er det jeg trenger navn og delenr på...har bare dette bildet, og det går ikke så langt ned som til nr25... doh Dette er vel det røret som returbensinen kommer i?? og går inn i filteret... fått et liten sprikk i mitt etter å ha voldtatt bilen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Står bare "rør" på delekatalogen her... Delenummeret er iallefall: 191 201 374. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Okey, ingen fare lenger nå likevel så da:) Brodern lagde rør så nå er alt helt topp igjen!:) takk for svar i allefall. mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg