T0mmen Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Noen som vet å få taki denne leppa ganske billig? Vet http://www.tuning.no selger den, men noe så fryktelig dyrt for den. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Eller, er det noen som selger ei? Det er snakk om den nederste delen ja. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hadde denne på forgje bilen ... kjøpte den for 3 år siden på tuning.no .. da kostet den over 3 k mener jeg . Forøvrig er den laget i glassfiber og tåler meget lite ... Passformen var heller ikke sprek ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Står en Golf nedi gata for jobben min, kan skru av den så kan du få den billig :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Yeah, do that you;) Hehe! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Står en Golf nedi gata for jobben min, kan skru av den så kan du få den billig :D :D :D Er ikke tilfeldigvis svart? Med rieger sideskjørt, emblemfri grill, crystal clear baklykter og VW merke i framruta?;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Er ikke tilfeldigvis svart? Med rieger sideskjørt, emblemfri grill, crystal clear baklykter og VW merke i framruta? Jo, kan hende det. Er en Edition One med non 14"ere med lavprofil og hund i førersetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hørtes ut som den golfen en kompiss av meg eide før;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 her har dei og http://www.tstuning.com/shop/product_info.php?cPath=60_107_174&products_id=298 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 jeg har en liggenes... Kjøpte den på powerzone for 2000- for 2 år siden... min er kansje til salgs.. ubrukt.... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg