MAGUN Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Golfen begynner endelig å bli klar for sommeren! Hva syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 meget pent! Liker toninga (%?) av rutene og de nye felgene best! :) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Skikkelig kul farge..Er den original? Tror det hadde blitt tøft med bad look og denne grillen, ettersom du har litt chrom på bilen fra før av..! :) (Selvfølgelig lakkert i bilens farge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Fargen heter Futurayellow. Kommer ikke til å gjøre noe med grillen liker at merket er i chrome som står i stil med andre detaljer på bilen, meningen er at den skal være rimelig clean. Badboy er oppbrukt på Golf IV synes jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Bra du vet når du skal stoppe. Ikke overkill. Bilen så jævli bra ut. Ville ikke gjort noe mer utseendemessig med den, hadde det vært opp til meg. Lyktelistene kan vel diskuteres chicken Styr unna panserforlenger og slikt jipp japp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Bora front :titties: :dude: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hey! Likte bilen din veldig godt og at du har enn annen smak enn andre:) Hadde dette vært min bil så hadde jeg gått for embelem fri grill og sveisa badlook, men dette er ikke min bil men din, så hehe:) Jaja, ha en fin sommer med kjerra da sombrero Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Smuud bil, elsker slike moderate stylet biler :) Var ikke mye gummi på de dekka, 35 profil? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hvor har du kjøpt de skjørtene? kunne tenkt meg slike på min å! Diskrete og fine, og går ikke så langt ned heller som andre gjør.. Er det BBS LM 19" du har?? vaffel veldig fine :D Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Takk alle sammen! Det er Rial Daytona Race som står på den, men de ligner jo veldig på BBS LM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg