|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Coca Cola: En til med Cola: Gammel T2 med VG reklame: Men hva skjer med at du absolutt skulle kåre en vinner kl. 16:00 a? Hmm.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 sikkert fordi han ikke ville at tråden skulle stå stille så lenge.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Eller at han logger seg på igjen rundt de tider:) Holder en knapp på det, når jeg tenker meg om. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Du vant masser`n. Hva vil du se? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ok, nå vet ikke jeg om denne tråden er passende, men jeg var en tur innom IT-pro sine sider, og der hadde dem arrangert en google-jakt.. var egentlig ganske morsomt.. går ut på att en spør etter ett bilde (her syns jeg det skal være bil/motor inspirert) og den som finner ett sånt bilde, må få det godkjent av den som spurte, (trenger ikke hvis man er 100% sikker) for så å legge ut nytt spørsmål.. Got it? Skal bare se om jeg får med meg noen folk på dette jeg :) For å nevne noe, så kan man manipulere bilder da, hvis det blir for vansklig med noe som blir sagt ;) lykke til sånn folk vet reglene.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Denne tråden går endel smidigere hvis den som poster bilde kommer med ønske om hva han/hun vil se :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg vil se en ordentlig gjennomført og pen old school 2'er Golf:) Gjerne med BBS RS/RM felger;) Edit: Det skal ikke være en av Golf'ene som ligger i inspirasjonstråden for 2'er Golfer på forumet her. Vil se en jeg ikke har sett før. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Bump! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Fant bilde av noen Golf'er her. Jeg vil se bilde av en firedørs bil der bare bak dørene er lambo-style dører. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg vil se Old School bil med lakkert sjakkbrett på taket (lakert rutete svart og hvitt)! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Siden ingen har funnet noe annet legger jeg bare ut dette bilde, det er ikke akkurat noe old school, men det er sjakkbrett lakk på taket. Jeg vil se bilde av Mini'n til Mr. Bean Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg vil gjerne se en Vw Golf 2 med orginale Vw New Beetle felger.. (har sett det her på forumet før... men finner den ikke igjen :( ) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Her er det et bittelite bilde av en Golf med New Beetle felger tror jeg, mange varianter av originalfelger også da: Om godkjent, så vil jeg se bilde av en ordentlig seriøst stygt styla 1'er Golf. Mye Golf her nå gitt:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 fant ikke noe styggere :jackinbox hehe, gi meg en feet trabant :) Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 OT: Det Der var en 2'er ;) Da vil jeg se en brennende bil som KJØRER! btw. Faren min hadde en MB300D 1982mod W123 som hadde gått 1.4 mill, og den går ENDA! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg