Vectra A&B Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hehehe *gutteting* Men, mer seriøst, hvem hadde kunne mekke bil, hadde det ikke vert for all prøvingen og feilingen? Mye som skal gå galt før en får det til, og en liten ledning som forsvinner kan av og til være en liten bagatell. Andre ganger går det rett til gutten der nede:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hehehe *gutteting* Men, mer seriøst, hvem hadde kunne mekke bil, hadde det ikke vert for all prøvingen og feilingen? Mye som skal gå galt før en får det til, og en liten ledning som forsvinner kan av og til være en liten bagatell. Andre ganger går det rett til gutten der nede:) :-) det er sant det, jeg har ødelagt en del før jeg forstå virkemåtten på det jeg drev med... noen ganger litt lurt å lytte til andres erfaring... :) særlig med å "dra i ting".... :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg