Tjukken Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Noen som veit hvordan eller hvem som kan trimme en eldre caravelle med 2,5 Bensin motor. (93 mod) Fikk nemlig beskjed på Norsk bildelsenter att det ikke var mulig. Syntes det hørtes rart ut. Hva med turbo? OBS. Har automat. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 alt er mulig. men det letteste er nok å bytte motor til en motor som orginalt har mer hk/nm og kansje med turbo for videre trimming :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Mars 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 har hørt att samma motoren sitter i 2,5 audi. Og den har jo ganske mer sprut en 85KW Syntes derfor det er mye styr og bytte motoren. og dyrt Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 tja.. hvis du skal turbokonvertere motoren du har til og gi endel effekt og fremdeles være driftsikker vil det nok koste vel så mye som å bytte motor. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Mars 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Men siden motoren sitter med fler hk i audi uten turbo tenkte jeg det kanskje ikke var så vanskelig og tune litt ut av den. uten bruk av turbo. Dreie svinghjul er vel uaktuelt da caravellen er såpas tung att jeg trenger litt krefter til og dra den. Men det finnes triks som og bytte kam slipe toppen borre opp ut og innsug. justere innspruten osv. Problemet er og finne ut hvor jeg får kjøpt det som trengs og vilke endringer som kan gjøres uten og svekke motoren for mye. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg