Gå til innhold

Baklykter

Ranger emnet


tfac

Anbefalte innlegg

Så en tråd her om noen baklykter. De som er røde oppe og nede, men hvite i midten! Noen som aner hva de koster, evt hvor jeg kan få tak i?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Hella sine lykter.

 

Vet ikke pris på dem i norge, men er sikkert rundt 2.500,-

 

Dersom du bestiller dem fra DTSshop.de får du dem for ca 1500 ink norsk MVA + frakt fra Tyskland 2-300,-

 

Dette er prisen etter at du har fått tilbake den tyske momsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Hella sine lykter.

 

Vet ikke pris på dem i norge, men er sikkert rundt 2.500,-

 

Dersom du bestiller dem fra DTSshop.de får du dem for ca 1500 ink norsk MVA + frakt fra Tyskland 2-300,-

 

Dette er prisen etter at du har fått tilbake den tyske momsen.

Okay.. Driver å kikker litt rundt nå, for å se hvor billig jeg kan klare å få de. Må få gjort noe med lyktene nå etter jeg sveiste luka, passet ikke de gamle så bra lenger syns jeg. Hehe. Takk forresten!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikkert meg.

Det er Hella som lager de. Heter Magic Coulour og fikk kjøpt de hos NBS, husker ikke prisen, men rett over 2000 tror jeg det var. Ring og hør med NBS, de hadde det på lager.

Det er fullt mulig.. Da skal jeg gjøre det! Takk for tips! :)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike magic colors på min bil, og de kosta 2400 hos hella norge. Sies av mange å være de fineste til golf 4 og jeg kaster meg med på det lasset. Utrolig fine lykter og de hadde tatt seg veldi bra ut på din bil tfac. De nye instrument skivene var jævli bra og dersom du nå enda får skifta ut baklysene som faktisk er litt kjedelige nå, så blir dette bare så sinnsykt bra. Får bare mer og mer lyst på dette gliset. Utrolig fin!!

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike magic colors på min bil, og de kosta 2400 hos hella norge. Sies av mange å være de fineste til golf 4 og jeg kaster meg med på det lasset. Utrolig fine lykter og de hadde tatt seg veldi bra ut på din bil tfac. De nye instrument skivene var jævli bra og dersom du nå enda får skifta ut baklysene som faktisk er litt kjedelige nå, så blir dette bare så sinnsykt bra. Får bare mer og mer lyst på dette gliset. Utrolig fin!!

Hehe! :) Ja, om du venter til over helga får du nok enda mer lyst på den..! Bilen skal VELDIG under kniven nå..! hehe! Var det du som ringte meg ang instr skivene?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete instrumentskiver, de har jeg ikke sett før...Nice!! :D

Liker baklyktene fra In-Pro bedre enn Hella sine...

Crystal glass..Får tak i de for 2000,-

 

InPro:

In-Pro-Golf4.jpg

 

Hella:

golf4_rot.jpg

 

Gikk for svarte diodelamper selv...Kanskje litt disco, men...hehe.. :)

Golf%20back%20led.jpg

Ja, de lyktene var phetere syns jeg! er jo heller ikke noe gøy å ha d alle andre har! men kunne du kanskje bestilt slike? for meg, eller hvor kan jeg finne dem? De øverste ja.. hehe

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har bare pratet med deg tidligere om kjøp faktisk.. elsker den bilen der! men hva som skjer til helga?? hørtes ut som det var noe større på gang nå?

Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: )

Golf 1.6 '99 - kjempebil!

Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål

Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har bare pratet med deg tidligere om kjøp faktisk.. elsker den bilen der! men hva som skjer til helga?? hørtes ut som det var noe større på gang nå?
Det har jo blitt gjort mer med bilen enn vha jeg har lagt ut her nå.. Tenkte bare jeg skulle ta d litt for litt å la folk rekke å skrive noen kommentarer i mellom! Kommer flere bilder osv senere i dag.. Da kommer jeg til å legge ut fram til dags dato.. Til helga skjer d store forandringer i fronten! vent å se ;)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår