AMPFILER Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 heisann! jeg lurte på hvor mye ett lakkerings firma tar for å lakkere 4 felger med pulverlakk, farge er hvit. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 heisann!jeg lurte på hvor mye ett lakkerings firma tar for å lakkere 4 felger med pulverlakk, farge er hvit. Min onkel jobber hos firma som gjør dette. Mener dem tar 1500,- for sandblåsing og pulverlakkering av 4 stk felger. Dunndunn og JHS på forumet har gjort dette hos han vet jeg. Vet ikke hvor mye det koster for KUN pulverlakkering men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Vet iallefall at pulverlakkering av ei motorsykkelramme koster 600-800kr hos Teknolakk i Trondheim. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 okay, men jeg har noen kantekjørte felger, ikkeno værre enn å pusse bort litt liksom. men kan hende det trengs en sparkeling på noen av ripene, går det an og fikse det? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det har jeg dessverre lite peiling på, men alt går vell ann? :rolleyes: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 okay, men jeg har noen kantekjørte felger, ikkeno værre enn å pusse bort litt liksom. men kan hende det trengs en sparkeling på noen av ripene, går det an og fikse det? Høres litt drastisk ut å sparkle felger. Få heller TIGa på litt ny alu og puss :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 http://www.felgservice.no/index.html ...driver med sånt. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 heisann!jeg lurte på hvor mye ett lakkerings firma tar for å lakkere 4 felger med pulverlakk, farge er hvit. Heisann! Ser du er "sørumsgutt"... Hvis det er kun pulverlakkering du er ute etter så reiser du til Lindeberg/frogner og til Reime Prosesser (ellerno) Har nettopp hatt mine felger til lakkering der og synes det ble knallbra!!! thumpsup Er en der som kjører en rød Audi coupe som du sikkert kan prate med ;-) Men som sagt, de utfører KUN lakkering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Heisann!Ser du er "sørumsgutt"... Hvis det er kun pulverlakkering du er ute etter så reiser du til Lindeberg/frogner og til Reime Prosesser (ellerno) Har nettopp hatt mine felger til lakkering der og synes det ble knallbra!!! thumpsup Er en der som kjører en rød Audi coupe som du sikkert kan prate med ;-) Men som sagt, de utfører KUN lakkering! Må metallet forbehandles/renses noe før de lakkerer? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Må metallet forbehandles/renses noe før de lakkerer? Det ordner de der... de dypper felgene i etellerannet bad... men de bør være sandblåste, eller allerhelst glassblåste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det ordner de der... de dypper felgene i etellerannet bad... men de bør være sandblåste, eller allerhelst glassblåste Ok, takker:) Noen som forresten vet hvor høy temperatur pulverlakk tåler? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Onkelen til NoLimit sandblåser og pulverlakkerer 4 felger for 1400,- tror jeg det var... Jeg fikk sandblåst og pulverlakkert 5 felger med en dyrere lakk og det kostet 2500,- Hvis det bare er småriper på felgkanten så synes ikke dette når du får sandblåst de og får på ny lakk. Er det dype sår så må du nok ha ett felgrettingsfirma til og reparere hvis det er mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Noen som sandblåser og pulverlakkerer felger i Bergensområdet? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg