Gå til innhold

Golf4 Høyttalere

Ranger emnet


hajald

Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg merke og strl på elemenetene som sitter i døra på en Golf4 orginalt?

 

:)

Foran er det 5 1/4" og mener det er 6,5" bak.

Men for all del, det finnes adaptere som gjør det mulig å montere 6,5" foran.

Dette er absolutt å anbefale!

Merke har jeg ikke peiling på, men hvem bryr seg?

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk det originale lednigsnettet!

Kjøp noen skikkelige kabler for slik å sørge for at det er ok kvalitet i alle ledd. Å trekke kabler er null stress, bare å begynne å skru det så lærer du også ett eller annet med det samme :)

Kommer "ånden" over deg så kan du jo også benytte anledningen til å dempe dørene og evt. dashen når du først er i gang ;)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde ikke trukket ledninger første gangen jeg gjorde det jeg heller. Tipper de fleste har det sånn ;)

Men klart det er kjekt med tips og råd, mest til hvordan en skal demontere kjerra uten for mye styr, god planlegging er halve jobben.

Når du har ting klart for deg og deler av kjerra ligger i biter rundtom er det bare å holde tunga litt rett i munn, stripse klokt og bruke gummiforinger for å hindre at kabelen klaprer mot plast og blikk :)

Det finnes også strømper og klips i utallige varianter som er kjekke til slik bruk, men det kan sikkert de som har trekt etpar mil med kabler mer om enn meg :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår