^CcMuZa^ Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Sorry, men jeg mener at spebarn kan være hjemme ikke på Streemeet, det er jo liksom ingen syklubb selvom man skulle tro at det var det man var på i går kveld. Og den Bmw'n er kanskje ikke helt gubbet hvis man studerer den nærmere. :) hmm, tidlig krøkes er det ikke det det heter? hehe.. syntes det var koselig å se barn der å jeg.. ser ikke noe galt i det egentlig. Markus hadde det sikkert helt toppers, søt var han også :) Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 prizma: Sleng ut videoen du filma a ;) Streetmeet`et var helt greit, kunne vært heldigere med været(litt kaldt og at det regna litt). Når regnet kom så plutselig stakk alle, bortsett ifra at regnet slutta 2-3min etter folka hadde dratt.. Så da stakk vi og, kom tilbake en 20-30min senere og da ser vi snuten står der og jager bort resten av folka som er der.. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 synes treffet var ganske så bra jeg! både bedre og dårligere enn i fjor, på forskjellige måter.. var kontrollert burning nå, selv om det ikke blir så godt mottatt av politi/securitas/grunneier.. stor forbedring fra i fjor :D I fjor var det noe mer forder thumpsup var over 40 biler, kanskje så mye som 45 på det meste.. Når vi telte så var som nope nevnte 39 biler.. Var en god mix av biler forsåvidt.. jeg hadde det veldig allright! :) Synd det regna etterhvert! Svetta ikke akkurat ihjel sombrero Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg kom innom en tur med S2k'en sammen med bruttern i hans Integra. Var nesten ikke biler der, og det tok 5sek før politiet parkerte på tvers foran meg 5mm fra fronten min og begynte å skrive regnummer. Vi dro en tur på kino istedet da, det var jo ikke mer enn 5-6 biler der tror jeg. Snakket med politiet senere nede i byen, og det var greit å stå og snakke, men ikke grisekjøring. De lurte på om FMV var det nye Rudskogen. hehe Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ok,det var litt dumt,men hvis du greier å justere fra mx6/probe så blir det vel bra..hehe mange hk får du av den turboen du har liggende dah??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 fet bil jackpot. fikk titta litt på den. åssen styling er det? combat? hehehehehehehe. fikk jævlig lættis når jeg så de to militærbilene kom. noen som skjønte noe av det? hehe han ene sto jo med ett jævla maskingevær på taket. hadde vært noe og råna i byen med det:D likte også den ene colten som var der. var vel ett par der? Den som hadde litt bling bling felger. Og en sånn turteller med shiftlight dekka med chrom. og en japsepotte om jeg husker riktig. noen specs på den? bilder? var greit streetmeet liksom alt i alt. syns alle dro så tidelig bare, men var mange som var tunge på høyrefoten når de dro da:) spesielt 2 kule S14. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg synes street meet er genialt mye hyggelige folk pluss at en blir alltid kjent med nye=hyggelig jeg får meg alltid en god latter når noen børner,jeg digger det selv. men sånt jo er ikke lov derfor kommer snuten alltid!!!sånn vil det alltid være. men hver sin smak ang børne. gleder meg stort til neste treff,er knall og prate med bil med gutta/jentene og kanskje få med seg litt jug/skryt samtidig :rolleyes: for våres del satt vi oss i bilen når det begynte og regne og klokka nærma seg halv ti og da ble det staaar waaars på kino isteden notin når blir neste meet da folkens!!!!!!!!!!! (ottesen du kan vel dra igang no i særp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 likte også den ene colten som var der. var vel ett par der? Den som hadde litt bling bling felger. Og en sånn turteller med shiftlight dekka med chrom. og en japsepotte om jeg husker riktig. noen specs på den? bilder? QUOTE] Colten til Cecilie. Er en 97' model med litt stæsj. Pen dame og pen bil:) mere info kan man finne på http://www.kolaracing.com Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hehehehehehehe. fikk jævlig lættis når jeg så de to militærbilene kom. noen som skjønte noe av det? hehe han ene sto jo med ett jævla maskingevær på taket. hadde vært noe og råna i byen med det:D QUOTE] Er en stor militær øvelse på østlandet nå tror jeg. Disse var militante utøvere fra holland. Fikk maks lættis da de rusa motoren da de kjørte i ring rundt oss. Han med maskingeværet slet litt med å holde maska selv:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hva med et nytt streetmeet på smart club i råde den 18 juni kl 20 da? Helga før St.Hans. Er dette en passende dato og klokkeslett? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hva med et nytt streetmeet på smart club i råde den 18 juni kl 20 da?Helga før St.Hans. Er dette en passende dato og klokkeslett? jeg er klar, får med meg nok av andre folk og.. streetmeet er gøy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg er med :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 jeg også:D selvom jeg mest sannsynelig ikke stiller med noe bil:( Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 hmm, tidlig krøkes er det ikke det det heter? hehe ja. En skal tidelig krøkes om man en god krok skal bli? er det ikke noe sånn? favoritt ordtaket mitt:) sorry off - topic men måtte bare Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 fet bil jackpot. fikk titta litt på den. åssen styling er det? combat? Jepp det er PSG combatkit.. med litt endra frontfanger.. morette frontlykter.. Tror de gutta i militærjeepene lurte litt... lurer på hva som fikk de til å kjøre til FMV hehe.. blir sikkert bra med den 18! :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg