Polo-jenta Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er angeleyes egentlig pent på Polo? Siter http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72684&item=7978256149&rd=1&ssPageName=WDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er angeleyes egentlig pent på Polo? JA!!! sombrero sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Pent, men wannabe;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Pent, men wannabe;) Wannabe hva da??? Så alle som har "lexus look" lykter har mest lyst på en lexus og alle som har M3 speil prøver å få bilen sin til å ligne på en M3??? Smart du :rolleyes: Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Wannabe hva da??? Så alle som har "lexus look" lykter har mest lyst på en lexus og alle som har M3 speil prøver å få bilen sin til å ligne på en M3??? Smart du :rolleyes: Jepp, lexus er for lexus, og m3 er for m3, enklere får det ikke blitt :rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 det passer der det passer! Ser ikke no negativt med å ha hverken lexus eller m3 speil, så lenge det passer til bilen.. wannabe meg i ræva Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Noen som har bilder av poloer med angeleyes? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 angel eyes er da pent på mange biler. Tilogmed civic`n min :D Tror jeg aldri har sett en polo med angeleyes men det er jo sikkert like fint som på golf vil jeg tro. Kjør på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mener jeg så det i oslo en gang, in.pro lykter.. Var syykt pent! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Bilder av 6n med fk angeleyes.. ( og for de som er dumme så må man trykke på forstørrelseglassene for bla igjennom bildene.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jepp, lexus er for lexus, og m3 er for m3, enklere får det ikke blitt :rolleyes: Totalt enig med deg... sånn nesten... bare det av M3 speil passer generelt fint på bmw ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg skal har FK sine i chrom verson.......neste sommer....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo-jenta Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg skal har FK sine i chrom verson.......neste sommer....... De er de jeg har... :) Siter http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72684&item=7978256149&rd=1&ssPageName=WDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Mye betalte du for dem polojenta? Noen som hvet om det er bra lys i disse? Jeg skal ha nye frontlykter til sommeren, rekner med at det blir en liten shopping tur til the vaterland i august !! Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 vil tro det er bra lys i de til polo. Har ringline lykter fra fk på golfen min, og de lyser vanvittig bra. Men tro meg, du blir fort lei angeleyes når du først har fått det. Jeg begynner og bli lei alle bmw eierene som kommenterer det, begynner også og bli lei av og bli tuta på av alle bmw´er jeg treffer ( spes i oslo ommerådet) :D så til helga blir det nye hovedlys..riktignok nesten lik utførelse, men med sort utenfor reflektorene og uten angeleyes.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg