NAnders Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Ja nå har de skjedd, jeg har blitt en forhjulstrekker doh , men men den var i allefall gratis:P fikk en 1996 Caddy 1.4 av farfar den er gått 82.000km og jeg har brukt den siste uka til å plukke ut hele interiøret. Tak og stoler rensa jeg med tepperenser, det funka drit bra!!! og teppet tok jeg å vaska med salo vann som jeg spruta på for å siden spyle teppet med høyttrykkspylern. Nå blir neste steg og ta en rustflekk oppå hjulbua bak for å siden lage custom lasterom på bilen. Tenke noe sånn som å heve gulvet og lage verktøyrom under og lage holder til sykkelen min inne i den pluss 1 eller 2, 10 eller 12" subber i kassa. I dørene tenkte jeg på Peerless Resolution 6 med en Dynabel BF1702 til å drive dem, subben/ene har jeg ikke bestemt meg for enda men det står mellom Seas, Infinity eller Dynabel og forsterker til å drive dem lurer jeg på en BF1702 til men ingen ting er bestemt. Det var vel alt for nå laster opp bilder snart tenker jeg.... :dude: Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Så nå er det store spørsmålet, hva mer bør jeg gjøre med bilen: -Felger (Forslag) Tenkte på 16" med 195 eller 205 gummi -Fanger? -Lys, skal jeg montere 3 bøtter i grillen? -Hevet gulvet i kassa og lage uttrekkbar verktøy skuff -Er litt hypp på å montere BMW skinn interiør da :P -Låter stereoen fornuftig -Ekstra høyttalere og innebygd kjølebox til öl i kassa? Forslag tas imot med takk Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Her er en link med bygging av demobilen til bassbrothers (caddy). Satt inn i den her en dag. Spillte høyt ja, men den hadde ikke annlegg for mer en 42000. http://www.bassbrothers.no/demobiler/caddy/ Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Fet den bilen der men er vel litt forbi hva jeg har tenkt til :P Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Nå er også kassa ribba og vaska går fremover snart skal jeg begynne å bygge på bilen, men først må jeg rette opp noen bulker og ta litt rust. Er ikke grenser for hva jeg har lyst på men pengene setter foreløpige begrensninger :P Forhørte meg litt rundt fikk et godt tilbud på 205/40-17" hjul, det hadde jo sett gromt ut men blir vel litt ubehaglig, kommer jo til å kjenne alle ugjevnheter i asfalten, men men får jeg penger er det ikke umulig at jeg setter på disse. Jeg har laget meg en lite liste over hva jeg har lyst til Bil: -Sideruter i kasse + soting av disse -El. vindusheiser i dørene -Trenger nytt hanskerom for feste er knekt -Ny baklykt for den er litt knust -Ny plast i senterkonsollen for noen av festene er knekt hvis ikke jeg bare fikser den da -Nye hjul med alu felger 195/45-16 eller 205/40-17 -Sensor i passasjer døra så taklyset skrur seg på -2 bøttelykter i grillen -Seter som kan heves og senkes eller skinn seter (er det samma fester på polo/golf?) -Dempematter til kassa Stereo: -Amp til front sett og til subber -1 eller 2, 10 eller 12" sub -Frontsett lurer litt på peerless resolution 6 -Kondensator -Har ikke bestemt meg om det blir 35 eller 50mm2 kabel fra batt. til amp -Ny cdspiller med lydingang så jeg kan bruke Mp3 spiller -Bil pc med navi software og dvd + mp3 etc og 7" skjerm? Kassa: -Heve gulvet og lage skjult verktøys skuff? -Sub kasse -Bygge inn kjøleboks? -Lys -Dempe vegger Er bare disse fordømte penga da :P får se hvor mye jeg får gjennomført men regner med at det i allefall blir en god del av det. Tenkte jeg skulle laste opp noen bilder av ribba bil i morgen sombrero Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 1 stk Caddy Se hvor kort den er gått! Rust! Mer rust :P Startet på rustfjerning Fjerner forsatt rust :P Jaja Power til strømuttak i kassa Speller på plass med 6cders veksler Power til amp blir lagt inn Jord Ampen Peerless Definition Jaja ble mye bilder forsettelse følger.... 2x10" Seas mm. Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 -Bil pc med navi software og dvd + mp3 etc og 7" skjerm? :aug: :boxing Devil :iconsm :hammer dukenukem :deng lol knock nei,nei,nei,nei hvar er det du tenker på.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Blir vel bilbytte til våren Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jasså, du ville ha bimmer når du så den nye bilen min..... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har alltid villet ha BMW ;) men at du har fått det gjør ikke saken bedre :P men jeg må ha noe som er verre enn din da 325i eller noe :D hehe, Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 er d stillstans her eller? Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Beste med hele caddyn er anlegget :P har ennå ikke lappen men hypp på ny bil :D Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2"turbo" Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 :pics Ti tegn!!!! Siter Bredt er fett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Beste med hele caddyn er anlegget :P har ennå ikke lappen men hypp på ny bil :D Bytte i golfen da vettø;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Caddy er en utrolig fet bil! Det som hadde vært kult er å sette racing preg på den. OZ Racing felger, så store som det går, ned mot bakken og såvidt lavere foran. Da hadde den blitt tøøøøøøff :wave Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg