NAnders Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Noen som vet hvordan jeg tar av dør trekka i Caddyen min?? og hvordan tar jeg av vindu sveivene? Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 SItter en låsering i mellom trekket og sveiva. Denne må du bruke en krok el for å nappe ut. Ett gutte triks er å ta en bomulls remse og dra opp og ned rundt sveiva til den tar tak i låseringen og blir dratt ut. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Takker det funka :D Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg