ultimateVW Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 javel:) er motoren i den rally look golfen din gåen!? hehe..ja Blir sånn når folk kjører tom for olje lol Hvor mye tenkte du for din?. Har den vært overhalt før? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hehe..jaBlir sånn når folk kjører tom for olje lol Hvor mye tenkte du for din?. Har den vært overhalt før? herrgud!:) enkelte folk skulle rett og slett ikke hatt bil:D hmm,jeg er ikke sikker jeg. vet liksom ikkeno sånn ca pris på disse motorene! overhaling?det var et vrient spørsmål! det kan nok hende det er tatt en liten overhaling en gang når de som har hatt den har byttet ut kammene! men tørr ikke si noe sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 herrgud!:)enkelte folk skulle rett og slett ikke hatt bil:D hmm,jeg er ikke sikker jeg. vet liksom ikkeno sånn ca pris på disse motorene! overhaling?det var et vrient spørsmål! det kan nok hende det er tatt en liten overhaling en gang når de som har hatt den har byttet ut kammene! men tørr ikke si noe sikkert! Hehe..det skal være sikkert! Ok. Så en komplett 16V motor med ledningsnett og hjerner til 4500kr.. Tror de ligger på rundt 4-6k alt etter stand. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hehe..det skal være sikkert!Ok. Så en komplett 16V motor med ledningsnett og hjerner til 4500kr.. Tror de ligger på rundt 4-6k alt etter stand. ja vel! skal tenke litt på det jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ultimatevw! mye byr du for motoren da!? er jo langt og frakte og!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ultimatevw!mye byr du for motoren da!? er jo langt og frakte og!:P Sender deg en PM jeg.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 DA er bilen solgt motor og rally skjermer og fangere igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Vet du om motoren går? Si en cirkapris på motor, da, så er det lettere å by. GTI-bakstilling solgt? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 DA er bilen solgtmotor og rally skjermer og fangere igjen:) bra den er solgt, da blir det penger til 1ern :D får hilse bror din foresten å si god bedring, har jo ikke vært på jobb på ei stund han nå. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Vet du om motoren går? Si en cirkapris på motor, da, så er det lettere å by. GTI-bakstilling solgt? motoren gikk når jeg tok den ut! har stått ute av bil i en garasje siden i fjor sommer. hmm,4500kr ca. bakstilling er ikke solgt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 bra den er solgt, da blir det penger til 1ern :D får hilse bror din foresten å si god bedring, har jo ikke vært på jobb på ei stund han nå. mvh vemund hehe! tror ikke det blir noe jetta. har en lett-sykkel og bruke penger på og. skal hilsen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Er bakstillinga solgt også? Trenger sårt ei bakstilling, bestillte ei fra Møller i starten av desember, men når fadern var innom igår så sa de plutselig at fabrikken ikke ville produsere den alikvell (6mnd senere=/) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Er bakstillinga solgt også? Trenger sårt ei bakstilling, bestillte ei fra Møller i starten av desember, men når fadern var innom igår så sa de plutselig at fabrikken ikke ville produsere den alikvell (6mnd senere=/) den er ikke solgt nei! gjorde de ikke det!? det var dårlig gjort synes jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Sender deg en PM litt senere utpå sommern. Skal bygge om når jeg får råd. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 DA er bilen solgtmotor og rally skjermer og fangere igjen:) Har du rallye skjermer for foran og bak?? send meg PM med bilde og ca pris er du grei, bor ikke så langt unna heller du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg