Xses Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Hei! En liten oversikt (fra Haynes boka) Starter overst til venstre på Relene 1. AC 2. Bakrute vinduskvisker. 3. Motorens Styre enhet. 4. Avlastnig for X kontakt (vet ikke hva dette er) 5. brukes ikke. 6. Nødblink Raden under. 7. Lyktvasker 8. Forsinkelses rele til vindusvisker. 9. Sikerhetsbeltes varningssystem 10. Overbygging til dimlys 11. Rele til singalhorn 12. Bensinpunpe eller glødestift. Det er oversikten. Jeg bytta rele nr 3 og det virka som bilen fungerte veldig bra, men jeg fikk ikke testa veldig lenge da noen torpederte bilen min bakfra... nok en Golf er av veien.... Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning306 Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Ja nå har vi også bytta bensinpumpe rele og det virker som om det fungerer greit nå. Lot bilen gå også tok jeg i relet og da stoppa den. Mye slit men får håpe det er i orden nå :) Alle som har hjulpet til skal hvertfall ha en kjempe stor takk!!! Forum er fine ting........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Jeg ville også sagt det var enten strømforsyningen til motorelektronikken eller coilen. Jeg har hatt begge feilene på 2 måneder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg