espsko Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ironi Jeg likte spesielt det javascriptet som følger musepekeren og viser dato og klokkeslett. Rett og slett nydelig. Hvor fikk du tak i det? /ironi Hvis du ikke hadde mast sånn så kanskje noen hadde tatt seg tid. Ingen som gidder når du holder på slik du gjør. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 skal slutte å mase :rolleyes: Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 kan du modde litt på denne? :) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo15 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 noen som gidder modde den til meg da??? eller syns dere eg også maser?? lurer på hvordan den ser ut... for meg kan dere bare gjøre hva dere hvil.. Siter - Volvo 740 1985 B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkph Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 ehh... røykt no eller? notin notin notin hehehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Civic Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 nå me ikkje æ 18 år ai gong trenge du ikkje klaga på bilane Siter Honda Civic :rolleyes: Opel Kadett :rolleyes: Volvo s80 :rolleyes: Bmw 316i :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 ehm..hæ? nå er jeg ikke helt med her.. snittalderen på ps-forumet er kanskje 15 år eller no.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Civic Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Vist me æ 11-12 då?? Siter Honda Civic :rolleyes: Opel Kadett :rolleyes: Volvo s80 :rolleyes: Bmw 316i :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 vel, poster man bilder her, så må man jo regne med å få kritikk, og jeg tror ikke noen av oss pleier å sjekke profilen til folk før man svarer :rolleyes: Og om du er 11-12, hvorfor i all verden har du da listet opp de bilene i signaturen din!? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 vel, poster man bilder her, så må man jo regne med å få kritikk, og jeg tror ikke noen av oss pleier å sjekke profilen til folk før man svarer :rolleyes: Og om du er 11-12, hvorfor i all verden har du da listet opp de bilene i signaturen din!? X er sikkert drømme bilene hans :rolleyes: btw, den bilen er jo STYGG! Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 han kan ikkje ha den beste bilen når han er 11-12 år hallo?? det er noge aent når du er litt meir vaksen. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Er dette biler han har, eller ikke?! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cormac Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Mr.Civic sin bil :rolleyes: Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Jeg snakker om bilene i signaturen hans.. er jo ørten biler. .samme som i din.. er dette deres biler?? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg