turbopuff Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 jeg har nå tenkt mye på hva slags bil jeg skal kjøpe meg! har nå bestemt meg for mercedes 190e eller volvo 242 er mercedes 190e morsom og bygge om og trimme eller er den drit dyr m/ 2,3 16v og vil da oxo ha på et evo2 kit og compomotive mo 8*18" notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsh Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Klokt valg! Kjøp min: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=569520 og så har eg komplett evo 2 kit i glassfiber tils for 14000,-. 40226229 bsh Siter Lancer Evo II 1/4 mile 10.89@215 kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Klokt valg! Kjøp min: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=569520 og så har eg komplett evo 2 kit i glassfiber tils for 14000,-.40226229 bsh all gleden er jo og bygge selv da!!! det ska i hvertfall jeg doh men hvor for man kjøpt evo2 kit hen har dere noen web adresser????? :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 all gleden er jo og bygge selv da!!!det ska i hvertfall jeg doh Støp ditt eget glassfiber-kit, så har du noe å slå i bordet med... :rolleyes: Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopuff Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Støp ditt eget glassfiber-kit, så har du noe å slå i bordet med... :rolleyes: hvordan gjør jeg det a??? har null peilig på sånt+ hvem skal jeg støpe det av fra??? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Klokt valg! Kjøp min: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=569520 og så har eg komplett evo 2 kit i glassfiber tils for 14000,-.40226229 bsh Sliter du med å få solgt siste restene eller??? :) Jeg sliter kun med å finne plass til prosjektet mitt for å få fortsatt med stylingen! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bsh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hei Har fått tilpasset evo 2 kitet og bilen er lakkert. Utbyggerene og fangerene blir lakket i begynnelsen av uken. Nå står bilen hjemme og herder. Burde ikke montere noe før etter 2 uker iflg lakkereren. Var ikke så dårlig passform som eg trodde. Gikk faktisk veldig greit. Åssen ligger du an Andy? bsh Siter Lancer Evo II 1/4 mile 10.89@215 kmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsern Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Har fått tilpasset evo 2 kitet og bilen er lakkert. hadde vært fett å få sett noen bilder :) Siter Bmw 320 coupe MB 190E 2,5 16v MB 190E 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 HeiHar fått tilpasset evo 2 kitet og bilen er lakkert. Utbyggerene og fangerene blir lakket i begynnelsen av uken. Nå står bilen hjemme og herder. Burde ikke montere noe før etter 2 uker iflg lakkereren. Var ikke så dårlig passform som eg trodde. Gikk faktisk veldig greit. Åssen ligger du an Andy? bsh Vel... Ligger dårlig ann for denne sessongen. Da jeg har vært uten verksted, og liten tid til å bygge. Det meste av deler er jo som sagt tilpasset og mangler kun montering, men jeg har jo en helvetes jobb med å fjerne rust! Min skal først og fremst bli en bane-maskin, så jeg har en del stripping igjen! Har fått solgt alt interiøret da, til KingB. Så mangler bare å fjerne ALT inne i bilen! Motor'n står jo klar og nyoverhalt da... Mangler kun en sotvifte eller no... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Vel... Ligger dårlig ann for denne sessongen. Da jeg har vært uten verksted, og liten tid til å bygge. Det meste av deler er jo som sagt tilpasset og mangler kun montering, men jeg har jo en helvetes jobb med å fjerne rust! Min skal først og fremst bli en bane-maskin, så jeg har en del stripping igjen! Har fått solgt alt interiøret da, til KingB. Så mangler bare å fjerne ALT inne i bilen! Motor'n står jo klar og nyoverhalt da... Mangler kun en sotvifte eller no... :D synes du kan selge motor`n til meg jeg andy. m'm mye bedre med 8 ventiler og snurre! violin hehe ny smiliy: :disco Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ikke vær frekk nå din sopp! Husk at du får plukke så mye du vil fra bilen til Frøken Fryd, for kun 298,- kg.... ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg