Civicvti Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Hei! Jeg skal nå kjøpe meg senkefjærer til min civic vti hb 93modell. Har vurdert H&R eller Eibach, hvem av fjærene er best og hvor mye senker de? evt andre gode fjærer og hvem som selger disse. Jeg kjører med 205/40-16 På forhånd takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Begge de 2 merkene her senker vel det som er oppgitt. D.v.s ikke noe jallla jamex eller lesjeförs. Begge 2 er gode valg, men jeg tror jeg hadde gått for Eibach.. Et lite tips: bytt både fjærer og dempere. Kjøp omnipower coilover, så kan du justere senkinga perfekt. Er defintivt verdt de 5000 jeg betalte.. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0nster Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 5000? Hvor?? Er omnipower TUV godkjente? Siter 93' Civic HB trykkoker 78' Ascona B (parkert, foreløpig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Bestiller du fra USA, så er det ikke noe problem å få tak i det til den prisen. (kteller.com) Jeg kjøpte et sett som var "feilbestilt" av privatperson i Norge, til samme pris som fra USA (ble litt raskere frakt da). Ang. godkjenning så er jeg litt usikker. Har sendt email til omnipower uten å få svar. Trenger jo bare et dokument som viser att produktet er laget til min bil. I verste fall så godkjenner jeg bilen med Lesjeförs fjørene/orginal dempere og bytter om igjen etterpå. Så lenge det står godkjent senket i vognkortet, tror jeg ikke noen bryr seg.. edit: Jeg skrev 5000, men mente 6000.. beklager, skriveleif :( Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civicvti Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Blir nok coilovere, men det blir på et seinere tidspunkt. Har funnet en kjapp leverandør på Eibach, men hvem er kjappe på H&R? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg