Pyromaniac Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Da er det vel på høy tid at jeg legger inn en post på fremgangen på bilen. Kanskje ikke så mange av dere der ute som har hørt om den enda, men det håper jeg å gjøre noe med. Bilen er en -95 Honda Civic MA8 1,4i Siden det ikke eksisterer noe styling til bilen som jeg synes faller i smak, har jeg bestemt meg for å lage egen(!) styling. Dette kommer til å ta litt tid, men når jeg er ferdig vil jeg til gjengjeld ha en bil som er helt unik i hele Verden! Jeg skal prøve å ta en del bilder ettehvert som ting kommer på plass. Tilbakemeldinger er hjertelig velkomne. ps. Hvis noen har lyst til å sponse bilen, er det bare å sende en PM. Takk. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Her er det noen bilder. Først bilen helt original: Med frontleppe (ikke støpt enda!) Noen bilder av interiøret etter noen lag med lakk: Eller se på http://foto.start.no/album/showalbum.php?id=76039 Hva synes dere? Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 hmmm, rar, ser ingen bilder jeg...(?) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Fordi man må være registrert og logget inn på start.no for å se bildene regner jeg med. Legg dem ut på en annen server. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Du får faktisk styling til MA serien... Pakfeifer som lager dette... http://www.pakfeifer.at/civic_mb1_i_e.htm Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Da er det vel på høy tid at jeg legger inn en post på fremgangen på bilen. Kanskje ikke så mange av dere der ute som har hørt om den enda, men det håper jeg å gjøre noe med. Bilen er en -95 Honda Civic MA8 1,4i Siden det ikke eksisterer noe styling til bilen som jeg synes faller i smak, har jeg bestemt meg for å lage egen(!) styling. Dette kommer til å ta litt tid, men når jeg er ferdig vil jeg til gjengjeld ha en bil som er helt unik i hele Verden! Jeg skal prøve å ta en del bilder ettehvert som ting kommer på plass. Tilbakemeldinger er hjertelig velkomne. ps. Hvis noen har lyst til å sponse bilen, er det bare å sende en PM. Takk. Sådet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 hmmm, rar, ser ingen bilder jeg...(?) Bare jeg som har glemt å trykke på en knapp. Nå skal det funke. Håper jeg. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Sådet...... Oi... Min feil.. Leste litt for fort over :P Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Har du lakket interiøret selv ? Og hvor har du skaffet den frontleppa? Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Absolutt alt som er gjort med bilen har jeg gjort selv. Leppa har jeg designet, laget og snart støpt selv. Fant ikke noe jeg synes var kult, så da ble det sånn. Hvis Leppa blir vellykket når den er ferdig skal jeg lage fullt bodykit til bilen. Men det blir nok ikke før til vinteren. Tar litt tid kan man si. Håper på å ha ferdig en del styling til gatebil treffene. Blir muligens å finne i "Honda-svingen" på Rudskogen. Hvis alt går etter planen. Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Da har jeg bestilt felger til vogna også. Valget falt på 7"*17" Wolfrace Octane Black. Bilder kommer så fort jeg får på felgene. I mellomtiden skal jeg lage nye skjørter og leppe bak. Bilder kommer fortløpende. onfiredevi Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg