Essex Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 noen som veit åssen man starter en volvo v70 98 mod.. som har startsperre?? har bare reservenøkkel og da bare stopper den med en gang... trenger svar fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Ring 22 88 25 00 Isberg Bilia Økern. Tror du sliter litt med den der gitt. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Har seg vel ikke slik at det er samme som på min lille Saxo...!? At du må kode om driiiiten for at den skal virke..!?!? Var slik på min, måtte inn med bilen og kode om noe saker, slik at den nye nøkkelen virket... noe surr ass...!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Februar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 japp, måtte kodes om. på primeraen jeg hadde før, med startsperre. så mener jeg å huske at jeg holdt reserve nøkkelen i tenningen i 5sec for så å starte bilen, og da funket det. (var noe sånt hvertfall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg