R_Style Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 jeg skal også selge min. men ikke før seint på sommeren/høsten.. 89 model gl, bygd om til turbo med B230et og trimchip, bytta masse deler som jeg ikke orker å ramse opp nå :P skal bytte clutch, utløsertingen i girkassa og motorfester nå i disse dager.. så skal den på ombygninskontroll og Eu den 18 mai hei! hvis j skal ha en 240 med turbomotor, så blir det nok helst B230FT/FK... så da går j heller evt for å få bygd i sammen en sjøl, så sant det ikke kommer noen med en 240 med FK/FT motor i til salgs som ikke er kasta på styling og anna shit... vil ha en clean 240, uten alt for mye dill-dall og plastikk... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er noe smårust pluss 2 punkt i bagasjen som har kommet nylig, det må jeg få fikset. Den er eu godkjent sommeren 2004. Ellers er det noe overflaterust i hjulbuene bak 2 plasser og ved ene kanalen. Men ellers veldig bra. Veldig fin lakk for å være så gammel (original lakk) Står en b230F motor i den. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er noe smårust pluss 2 punkt i bagasjen som har kommet nylig, det må jeg få fikset. Den er eu godkjent sommeren 2004. Ellers er det noe overflaterust i hjulbuene bak 2 plasser og ved ene kanalen. Men ellers veldig bra. Veldig fin lakk for å være så gammel (original lakk) Står en b230F motor i den. fortsatt intr j...! hvor langt har`n gått? interiør farge? hvordan er gir og driv verk? bilder av bilen din? liker fargen på den veldig godt! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Skal skaffe bilder av den etterhvert. Interiøret er beige, (vanskelig å skaffe brukte deler til (knust håndbrekk konsoll). Bilen har nå gått 292 000 og ellers er det meste i fin stand bortsett fra clutchen. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg