le0n Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Tenkte jeg skulle prøve en siste gang og få tak i noen brukte felger før jeg ødlegger økonomien min og kjøper nye :) Både 15", 16" og 17" av interesse, både eldre og nyere så lenge de er i bra stand og ikke koster en formue... SKal helst være billigt! Som sagt; ALT AV INTERESSE!! Felgene skal passe på en Volvo 740... Ps. Må se bilde av de nesten eller iallefall en url til et bilde ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Regner med du ikke har lyst på stålfelger... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by Robert Regner med du ikke har lyst på stålfelger... :D Heh, nei takk!! Men altså, vist noen har alu felger til volvo eller vet om så gi en lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Jeg har noen turbofelger, men tror jeg skal beholde dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Foresten, så vet jeg kankskje om noen, du bor vel ikke tilfeldigvis inærheten av bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by Robert Foresten, så vet jeg kankskje om noen, du bor vel ikke tilfeldigvis inærheten av bergen? Jo, bor i Odda.. Ikke så aaaaltfor langt unna Bergen! Hvorfor? Har du snadder til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 kjøt eiker-volvo felgene da vel, de er jo feite.. alle har de men.. kjøpes på eiker motorstopp Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com kjøt eiker-volvo felgene da vel, de er jo feite.. alle har de men.. kjøpes på eiker motorstopp Er fult klar over det vettu, men hele poenget med posten er jo og se om jeg får noen brukte kurante felger til en god pris, i stedet og kjøpe felger og dekk for 10.000,- - noe jeg ikke har råd til egentlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by le0n Jo, bor i Odda.. Ikke så aaaaltfor langt unna Bergen! Hvorfor? Har du snadder til salgs? Har masse snadder jeg.. Men jeg vet om en som skal selge noen felger.. Kan høre med ham i neste uke hvis du minenr meg på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg