prizma Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Holder nå på å lage meg nye front deksler. Er det noen som er intressert i å kjøpe dem gamle?? Brukt noen kr i karbon. Nye igjenn? WHY?? ikke fornøud eller noe? heheh.... jaja, de var ialleflal ganske så fine de jeg så.. hvordan går det med kassa, evt dashen, evt andre "seecrets" ?? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Internetten min er klikka, så jeg får ikke opp bildene! Irriterer meg grenseløst! :( Men stå på videre, og la bildene komme! (Jeg får vel sett dem før eller senere). Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 dette blir bra, søte små bassere du har ;) mye veier en subb? jeg gleder meg til å komme å se på bilen på ruuuud :) komemr det flere bilder snart? MVh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Så konge prosjekt! :) Hvis du orker, hadde det vært fint å sett fremgangsmåte og en mer detaljert gjennomgang av hvordan du lager de nye dekslene. Spesielt det med å trekke de med carbon. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Nye igjenn? WHY?? ikke fornøud eller noe? heheh.... jaja, de var ialleflal ganske så fine de jeg så.. hvordan går det med kassa, evt dashen, evt andre "seecrets" ?? Ja, skal lage nye. Skal slenge inn 2stk frontsett for å henge med beista baki. dette blir bra, søte små bassere du har mye veier en subb?jeg gleder meg til å komme å se på bilen på ruuuud komemr det flere bilder snart? MVh Erik Subben veier 26kg.. :wonder Subben som skal i dashen veier 16kg. Skal prøve å vise litt av det jeg gjør med karbonet. Men jeg har ikke noe kamera om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Perverst fett!! skaff deg et kamera. skjønner at du må ha no ekstra feste på de "små" og "lette" subbene. hva slags kraftverk skal drive de da? og hvor mye kraft snakker vi om. kanskje du og Soundstream Arosa kan konkurere om den tyngste dashen? blir det noen sinsyke monteringer av ampene? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Perverst fett!!skaff deg et kamera. skjønner at du må ha no ekstra feste på de "små" og "lette" subbene. hva slags kraftverk skal drive de da? og hvor mye kraft snakker vi om. kanskje du og Soundstream Arosa kan konkurere om den tyngste dashen? blir det noen sinsyke monteringer av ampene? Mvh Erik Konkurransen om å få tyngste dashen er i gang. Tittet i bilen til matador i dag, er nok en verdig deltager han og. :) Jeg skal ha 2stk Jlaudio 1000/1 til dem store subbene. Dem er på konstant 1000w mellom 1.5ohm og 4ohm. Til den lille subben skal jeg ha 1stk 500/1. Blir vippe funksjon i bilen min og men den er da bygget i mdf ikke sveiset i stål! hehe.. Blir tatt noen bilder i marra siden TLaudio kommer og skal holde på litt her og så da tar han med kamera! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 kul konk da, den tyngste dashen, Matador har en god konk ja, blir evig fett å se på anleggene, all cred til dere som har tid, hadde jeg hatt det og penger så,mulig volvon hadde blitt modda. hehe. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 kul konk da, den tyngste dashen, Matador har en god konk ja, blir evig fett å se på anleggene, all cred til dere som har tid, hadde jeg hatt det og penger så,mulig volvon hadde blitt modda. hehe. Mvh Erik Har egentlig hverken tid eller penger med det er prioriteringer.. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har egentlig hverken tid eller penger med det er prioriteringer.. sombrero LES: 1. Jobb 2. Anlegg 3. Dame 4. Mat og katt etc. rengjøring etc. Så les: prioriteringer/"bullskitt" hehe.... Neida nautiluz, du er jævli syk på de greiene der gitt.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Har gjort litt igjen nå og har hatt kamera.. :) Så her kommer noen nye bilder. Dem store forsterkerene skal under JL bokstavene der. Med plexiglass over. Takker TLAudio for bilder her. Han kommer vel med egen prosjekt tråd sikkert.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 detta blir bra :) kommer du til råde med bil under oppbygning? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 detta blir bra :)kommer du til råde med bil under oppbygning? Mvh Erik Er det bilens dag der eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 streetmeet på smartclub, den 18 juni. :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 streetmeet på smartclub, den 18 juni. :D Oki. Jeg får se det ann litt. Kan jo hende jeg kommer en tur. Har bursdag da så det er ikke sikkert. Vist du skal se etterbilen ser den ikke sann ut. Klistremerket som er på der er bare fikset i Photoshop. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg