Cheron Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Henger meg på... Bytt! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Bytt! Hva har den forrige eiern drivi med der a? :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Bytt! . hehe,gjør nok det etterhvert ja!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Bytt! Hva har den forrige eiern drivi med der a? :scared aner ikke!:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Syntes du burde beholde det instrumentet der jeg, har jo noe ingen andre har.... :) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Syntes du burde beholde det instrumentet der jeg, har jo noe ingen andre har.... :) javel:) jeg får ser hva jeg gjør!:) vil egentlig ha helt svarte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 noen som vet sånn ca hva jeg kan få igjen for denne bilen? noen som er int i den?:D hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 noen som vet sånn ca hva jeg kan få igjen for denne bilen? noen som er int i den?:D hehe! oppdaget no grove feil nå gutt? som vi prata om før i tråden så har den jo vært til salgs for mye før.. får du den strøken å bra så får du sikkert igjen en slant men ikke så mye som det som ble nevnt hehe hvorfor vil du selge da? PS: du får helt sikkert minst så mye som du kjøpte den for ;) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 oppdaget no grove feil nå gutt? som vi prata om før i tråden så har den jo vært til salgs for mye før.. får du den strøken å bra så får du sikkert igjen en slant men ikke så mye som det som ble nevnt hehe hvorfor vil du selge da? PS: du får helt sikkert minst så mye som du kjøpte den for ;) vemund feil? jeg har ikke oppdaget noe:P ja for vel noe mindre enn det den sto til for noen år sia:D jeg skal ikke selge den!:) bare en spøk egentlig! men kommer noen med en god slant med pæng så kan det nok hende!hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tørr spøk, spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Tørr spøk, spør du meg. litt av meningen kanskje!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 håper tråden ikke blir sletta nå!? jeg vurderer og selge bilen min nå! nå er det ikke tull. jeg vurderer og selge den på grunn av lett-mc som trenger MASSE pleie før den skal på veien. så om noen er int så kom med bud! TAR GJERNE LETT-MC I BYTTE OM NOEN HAR.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 en ting til! jeg vurderer! så det sier ikke at jeg selger uansett liksom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Så nå er det åpent for salg av felgene?!?!?!?! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Så nå er det åpent for salg av felgene?!?!?!?! hehe! ivrig du!:) felgene følger nok med bilen hvis jeg selger den! så hvis du kjøper bilen så får du felgene:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg