Stampede Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Her: http://www.bilforumet.net/kjopsalg/showproduct.php?product=792&sort=1&cat=3&page=4 Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Finn billigere her i Norge eller på eBay! Hva er ikke blodpris for deg da?? Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Finn billigere her i Norge eller på eBay! Hva er ikke blodpris for deg da?? http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=59958 Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mulig jeg er lett irriterbar, men jeg begynner å se meg trøtt på alle besserwissere som skal inn å forhandle/manipulere priser på ting de uansett ikke har tenkt å kjøpe. La mannen selge bitene sine i fred! Når han ikke har solgt dem i løpet av et par måneder og ørten BUMP'er tar man uansett hintet;) Dersom håndtakene er av den eldre utførelsen som trykker innover er de rimelig usalgbare til alle som ikke kjører Audi Type 82, Urpassat eller Einser-Polo/Audi 50. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Mulig jeg er lett irriterbar, men jeg begynner å se meg trøtt på alle besserwissere som skal inn å forhandle/manipulere priser på ting de uansett ikke har tenkt å kjøpe. La mannen selge bitene sine i fred!Når han ikke har solgt dem i løpet av et par måneder og ørten BUMP'er tar man uansett hintet;) Dersom håndtakene er av den eldre utførelsen som trykker innover er de rimelig usalgbare til alle som ikke kjører Audi Type 82, Urpassat eller Einser-Polo/Audi 50. er de fra en 76`mod så passer de ikke som sagt. BTW, betalte 500 for et sånt sett her på forumet som passet bilen min ( trykk-ned) men man kan få dem til å passe om man har det innvendige håndtaket ( låsen, den som er skrudd ytterst i døra). Selger du med dette også, så kan du få ønsket pris. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg