Gå til innhold

Kromhåndtak Golf1 selges......

Ranger emnet


Stampede

Anbefalte innlegg

Finn billigere her i Norge eller på eBay! Hva er ikke blodpris for deg da??

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

 

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er lett irriterbar, men jeg begynner å se meg trøtt på alle besserwissere som skal inn å forhandle/manipulere priser på ting de uansett ikke har tenkt å kjøpe. La mannen selge bitene sine i fred!

Når han ikke har solgt dem i løpet av et par måneder og ørten BUMP'er tar man uansett hintet;)

 

Dersom håndtakene er av den eldre utførelsen som trykker innover er de rimelig usalgbare til alle som ikke kjører Audi Type 82, Urpassat eller Einser-Polo/Audi 50.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er lett irriterbar, men jeg begynner å se meg trøtt på alle besserwissere som skal inn å forhandle/manipulere priser på ting de uansett ikke har tenkt å kjøpe. La mannen selge bitene sine i fred!

Når han ikke har solgt dem i løpet av et par måneder og ørten BUMP'er tar man uansett hintet;)

 

Dersom håndtakene er av den eldre utførelsen som trykker innover er de rimelig usalgbare til alle som ikke kjører Audi Type 82, Urpassat eller Einser-Polo/Audi 50.

 

er de fra en 76`mod så passer de ikke som sagt. BTW, betalte 500 for et sånt sett her på forumet som passet bilen min ( trykk-ned)

 

men man kan få dem til å passe om man har det innvendige håndtaket ( låsen, den som er skrudd ytterst i døra). Selger du med dette også, så kan du få ønsket pris.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår