Zetec Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ikke på nye TL vel? Jo, i fjor august på bilradiospesialisten. http://www.termpro.com/asp/eventresults3.asp?Event_ID=6916 Kom på 3.plass Street A her, dette var vel andre målingen eller noe sånn. Så da sank jeg 0.5 dB.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ikke på nye TL vel? Og for å si det sånn, de som hører subben blir meget imponert over lyden. Han som kjøpte akkurat den subben av meg har den i en Civic coupe som er lukket mellom bagasjerom og kupeen, og likevel så kan man få skikkelig trøkk om man vil ha det.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 hmm, hvis en vil ha skikkelig trykk, men samtidig få en fin lyd, så bygg trykkammer kasse med mellomstort volum da altså, el tar jeg feil? trodde infinity var mer sq en jeg. Vil ha noe som får de få hårene jeg har igjen til å riste skikkelig, men samtidig være fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 trodde infinity var mer sq en jeg. Vil ha noe som får de få hårene jeg har igjen til å riste skikkelig, men samtidig være fint. Så fordi den spiller relativt høyt så kan den ikke spille bra? Det jeg likte med subben er den rene frekvensgangen og lyden den spiller. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOKKE Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 takker alle for fine og innholdsrike svar. valget falt på Soundstream VGW-12. vet at jeg skulle ha en 10" men prisen var veldig bra på 12" så da greide jeg ikke å motstå fristelsen. chicken skal sende inn noen bilder når anlegget er på plass. mvh jokke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg